poniedziałek, 24 września 2012

Recenzja opowiadania "My Angel Gabriel" autorstwa Innocent_Little_Monster by Mroczna_


RECENZJA
„My Angel Gabriel”
autorstwa
innocent little monster
„My Angel Gabriel” opowiada o dziewczynie, Amy, która obwiniania o śmierć swojej
siostry ucieka z domu. Wpada w towarzystwo ćpunów, szybko popadając w nałóg. Na skraju życia i
śmierci trafia do psychiatryka, gdzie później przejmuje nad nią opiekę przystojny doktor, który
zadłużył się w dziewczynie.
To opowiadanie było bardziej jak streszczenie życia Amy. Bardzo brakowało mi dokładnych
opisów i czasami w ogóle opisów. Z powodu ich braku „My Angel Gabriel” w ogóle nie przypadło
mi do gustu. Po prostu czegoś zbrakło by mogło mi się naprawdę spodobać.

Zadłużenie doktora Amy było naprawdę dziwne. Bo czytając sceny rozgrywające się między
nimi miałam wrażenie, że to jest taka niezdrowa miłość. Traktował ją raczej jak swoją siostrę albo
córkę. Nie dałaś nam poznać bliżej łączącej ich więzi, dlatego może tak mi się wydawało. Chyba,
że był to efekt zamierzony, wtedy zwracam honor.
Ogólnie wszystko w opowiadaniu działo się za szybko, było za bardzo pogmatwane(już nie
będę się przyczepiać do opisów, ale to poniekąd była ich wina, a raczej ich braku). Można byłoby
dopisać coś do tych czterdziestu krótkich stron. Na przykład scena końcowa. Zrozumiałam z niej
tyle, że Gabriel się zabił, żeby spotkać swoją ukochaną. Ale kiedy, gdzie tego nie wiedziałam.
Raczej poważnych błędów nie wyłapałam o ile w ogóle takowe były, bo nie pamiętam. To
jest ogromny plus. No i podobało mi się to jak przedstawiłaś nam świat narkomanów. Nie znam się
za bardzo na określeniach nałogowców, ale tu zobaczyłam ich bardzo prawdziwie razem z
żargonem, którym się poroumiewali. To mi się bardzo spodobało.
Więcej błędów nie pamiętam, a za jakąkolwiek obrazę przepraszam. Mam nadzieje, że
recenzja w jakiś sposób pomogła. Na koniec powiem, że autorka ma talent i powinna go rozwijać. A
jak lepiej to robić niż poprzez dalsze pisanie?
Pozdrawiam
Dr.Sadist

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz